Pàgines

dissabte, 17 de novembre del 2012

Malson de paradís


Que el Massies te comptes en algun paradís fiscal, al igual que en Kuato, personalment, sempre ho he tingut bastant clar. És més, crec que dins el panorama polític actual deu ser una pràctica força comuna. Segurament estic equivocat, i creieu-me que me'n alegraria molt de no tenir raó.

Però el fet que El Mundo ho hagi tret precisament ara em sobta. El més fàcil seria pensar que ho fan per perjudicar electoralment CiU, però no hauria estat més productiu fer-ho a finals de la propera setmana per no deixar temps de reacció a la víctima? És molt probable que els propers dies ens afusellin amb un rentat de cara i justificacions, combinat amb un victimisme i la creació d'un Sant Màrtir que acabin donant l'efecte contrari al que en teoria volien. Pq era per fer-li mal. O no? 

Ostres, em costarà dormir avui, un malson que darrerament se'm repeteix, m'incomoda tota la nit,un malson on tot és un complot polític del que són víctimes massa catalans, que donen una majoria absoluta a CiU, que el PP accepta un mini-pacte fiscal, que alguns es baixen els pantalons fins els turmells i si, es fa un pseudo-referéndum estrany i dubtós en el que guanya el NO clarament, amb el suport de CiU pel bé dels catalans... el més fort és que sempre em desperto espantat i no aconsegueixo aclarir si l'alcalde figuerenc acaba de conseller de cultura o de ministre d'educació com a mostra de bona voluntat.

Per sort, només es un malson, que no és real, al igual que els polítics del país mai traurien profit de la seva posició, ni evadirien impostos, ni ens diuen coses que no pensen dur a terme. Demà si em trobo la Blancaneus o en Patufet els hi demanaré la opinió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada